Ik ben opzoek naar een kledingstuk waarvan ik de naam niet weet. Weet iemand wat ik bedoel {zie beschrijving}?

Ik zal het proberen duidelijk te houden;

Het is roze, en wordt als shirt gedragen, maar het is volgens mij geen shirt.
Het ziet eruit als een poloshirt, alleen dan zit de opening met de knoopjes in het midden van het shirt, van de bovenkant naar de onderkant.
Het heeft dezelfde kraag als een polo.

Ik heb het precies in m'n hoofd, dus als het nog niet duidelijk is kan je het aan mij vragen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het heeft iets weg van een jack.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het altijd roze??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoeft niet per se. Wat ik zoek is wel roze. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En anders blauw.

Antwoorden (9)

Ik denk dat je een honkbal shirt bedoelt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Niet letterlijk hè, maar qua model.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zit er een boord onderaan, dan kan het ook een blouson zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de voorkant is het shirt van boven naar onder dicht te doen met knoopjes. Het model lijkt er niet echt op. Dit shirt had een kraag..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens; lange mouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft dit model geen specifieke naam, en valt t onder "casual shirt".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ook niet.
of een blousje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft hetzelfde stof als die van een polo.
het kan letterlijk een polo (zeg maar hockey met paarden) of een jockey (van paarden races) jack zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, geen van beiden. Sorry.
Een doorknoopshirt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een poloblouse?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het nèt geen blouse, omdat het dikkere stof heeft.
Euhm.. bedoel je zo een als in de onderstaande video?

Zie 1:17 - 1:20
1:24

et cetera.

Waar die vandaan komt weet ik niet. Iemand die weet wat het is wat op de video staat?..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
^^

Volgens mij is dat shirt niet van dezelfde stof als waar een blouse van gemaakt wordt.

Toegevoegd na 24 seconden:
Wat voor stof zoek je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gemaakt is van polostof en een kraagje heeft als een poloshirt, zou ik het een polovest noemen. Maar ja, als ik daar op google, vind ik dan weer allemaal hele erge Ralph Lauren spencers, iew!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een blazer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is geen blazer.