Het word zo neergezet en aangeprezen dat het echt werkt.
Ik heb er geen ervaring mee, dus dat zou je zelf uit moeten proberen.
Vaak zijn de foto's van personen in die reclame van voor en na van 2 verschillende mensen die of veel op elkaar lijken, ze zo zijn gemake-upt dat ze op elkaar lijken of dat er in veel van de gevallen een tweeling word gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof er niks van.

Dat apparaat helpt niks.
Als jij gaat bewegen dan gebeurt er wat.
Maar dat bewegen moet je zelf doen.
Met wat voor apparaat dan ook.

Kijk hier maar eens naar al die apparaten die tellsell al heeft aangeboden als HET ultieme apparaat waar je prachtig mooi en slank en dun van wordt.
http://www.telsell.com/nl-NL/categorieen/Fitness_en_Afvallen/default.aspx?cid=9

Ik zou zeggen: ga wandelen, of koop een
hometrainer of crosstrainer tweedehands en:
Gebruik die dan ook!

Ik bedoel: ik heb ook een paar van die apparaten,
die werken helemaal niet.
Die staan stil.
Dan werkt er niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het toch echt even goed afvragen of het werkt. Als ik op internet zoek naar de producten van Tell Sell, dan is daar zeer weinig tot niets goeds over te vinden.

De reclame van Tell Sell, daar hoef je helemaal niet op te letten, dat is 1 grote farce van ingehuurde mensen en verhalen welke van geen kant kloppen.

Het lijkt allemaal geweldig zoals ze het brengen, maar je zou zelf een moeten kijken wat je bijvoorbeeld over boter kunt verzinnen:
Je kunt het opscheppen, smeren, bewerken, smelten! En OH MIKE, je kunt er ook mee BAKKEN! Het smelt zodra je het in de warme pan gooit!!! KIJK NOU EENS!

;)

Met andere woorden: Je moet de reclame van Tell Sell met een enorme korrel zout nemen.