Wat zijn goede manieren voor een man om portemonnee, telefoon, sleutels e.d mee te nemen? (zie uitleg)

Zonder het in broekzakken, buideltasjes etc te doen of een altijd een plastic tas bij je te hebben.

Gewoon op een mannelijke manier van spullen meenemen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Gelieve met afbeeldingen :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
11.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry hoor dat wist ik niet.

Het beste antwoord

In principe vind ik een tas toch niet echt passen bij een man...ikzelf probeer het in ieder geval altijd zo veel mogelijk uit te stellen.

Maar als het dan echt niet anders kan...
kies ik voor een tas die de indruk wekt dat je gaat sporten (zie foto). Dat heeft dan tenminste nog iets stoers.
De tas op de andere foto kan er ook nog mee door.
Maar nogmaals: Liever niks!

Enneh... heuptasjes of van die tasjes met zo'n polsbandje (een soort veredelde toilettas): Ik griezel ervan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn leuke tassen hoor! Beter dan van die off-center bobbels in je jeans...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sporttas is wel een geschikte optie..

Andere antwoorden (21)

Vandaag gelezen, dat de herentas een trend wordt. Ziet er uit als een mooi soort (kleine) voetbaltas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Geld in je sokken
-sleutels aan een ketting (alleen bijv. huisleutel)
-mobiel waarschijnlijk toch in je broekzak :S ik kan daar nu even niks op verzinnen of in je borstzak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man heeft altijd een soort laptop tas mee.,
ziet er best stoer uit en er past best veel in
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Koop een sportief jasje met veel zakken aan de binnenkant. Zo kun je altijd alles kwijt. Doet mijn man ook altijd.

Als het warm is, trek je hem uit en draag je het om je arm mee.

In de winter hetzelfde, maar dan met een winterjas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoere rugzak of schoudertas?

Trends in mannenmode: handtas, bont en sjaals.
Mannentassen zijn stijlvol én handig. Het is de oplossing voor o.a. je laptop, werkmap of andere zaken! Daarnaast kan je er ook lekker een fashion statement mee maken.

Vroeger waren tassen alleen voor vrouwen en meisjes. Echte mannen droegen geen tas, maar stopten hun portemonnee en andere spullen gewoon in hun zak. Die tijd is allang over. Steeds vaker zie je mannen met een tas lopen en sinds kort is het ook voor mannen een must om die tas niet alleen handig, maar ook nog modieus te laten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van een tas, een mannentas...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor Joey's tas! hahaha.
Ik heb zelf eigenlijk altijd een rugzak bij me, of een jas met zakken, of een broek met van die zakken op de zijkant.

Je ziet wel steeds meer tassen voor mannen in de verkoop. Denk dat een tas op zijn minst een schouderband moet hebben. Een tas met alleen handvatten, zoals veel damestassen, is voor mannen niet echt handig/ mannelijk.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het makkelijkste voor een man is om gewoon zijn vrouw mee te nemen.

Die van mij heeft altijd een handtas van het formaat hutkoffer mee, en daar passen mijn spullen makkelijk bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kennis van mij heeft soms een heuptasje mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat bedoelde ik met een heuptasje dus -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat heeft mijn man op vakantie ook altijd om.
Een beetje rechter en platter. En hij stopt dat dan
onder zijn shirt.
Ziet er niet uit, maar is wel veel veiliger dan een portemonnee in de broekzak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dingen zijn i-de-aal, maar inderdaad niet altijd voor op de zaak. In de vakantie echter onovertroffen. Wij hebben jaren met die dingen gelopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brrr
capthavoc
13 jaar geleden
het was echt een mode trend tijd geleden
nu moet je zowat een tokkie zijn wil je er nog mee lopen Maar ideaal eigenlijk
Er is vast een een ietwat elegantere luxere look aan die dingen te geven ?
p.s lol tokkie staanals erkent woord in het woorden boek ;) GASP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar dit is zo ontzettend FOUT.
ik zie veel mannen met een schoudertas rondlopen. Zoiets lijkt me het makkelijkste.
Kimath
13 jaar geleden
Een soort Zware Pieten zak,past heel veel in en is bij meerdere gelegenheden te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een bomberjack, daar gaat veel in en is ook egt wel mannelijk.
en anders doe je je portemonnee in je achterzak (net als elke man) je sleutels met een haakje aan je broek(aan een van die lussen waar je riem doorheen gaat) je telefoon moet dan tog in je zak denk ik(en als je een bomberjack koopt: op je mouw zit zo'n zakje waar in die past)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je een bomberjack lekker als het 20 graden of warmer is
Ik gebruik gewoon mijn broekzakken, want ik heb toch echt meestal een broek aan als ik naar buiten ga ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man, die een echte nerd is, en daar ook trots op is, sleept in gevallen dat hij geen plaats genoeg heeft in z'n zakken, altijd zo'n béta-tasje met zich mee. Zo'n cremekleurig linnen ding dat je op een congres krijgt met folders er in. Geen gezicht natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een mooie flaterende tas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Guust Flater er op!
Dit soort! Je hebt er ook stevigere exemplaren van. Ik als vrouw draag hem weliswaar op de foto, maar bij mannen staat het super stoer en goed :) . Mijn ex heeft ze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, zeg niet te snel dat broekzakken tekort schieten. Dockers heeft een broek gemaakt met een slim systeem van zakken waarin je gigantisch veel spullen kwijt kunt zonder opvallende bobbels.

Toegevoegd na 1 uur:
Zie onderstaande link voor afbeeldingen die overduidelijk maken wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
steek het gewoon in de tas van je vrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn sleutels doe ik altijd aan een bergbeklimmers clip aan de zijkant van m'n broek. En misschien is zo'n (nep) lacoste tasje voor om je nek een idee. Louis vitton kan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even als aanvulling op het antwoord van Fiederieke;
Ik heb even gekeken op het Internet maar het blijkt extreem moeilijk om een voorbeeld te vinden van het soort tas waar ik het over heb.
De afbeelding die bijgevoegd is komt ietwat overeen.

De tas die Fiederieke bedoelt is minstens de helft kleiner dan de tas op de foto, en wordt meestal gedragen nog boven de heupen, een beetje schuin.
Op die manier ziet het er niet uit echt een tas die je constant mee moet zeulen, maar meer als een accesoire.

Even navragen dus bij wellicht een kledingzaak, waarin je uitlegt hoe het er ongeveer uit ziet.
Of als je er echt niet uit komt dan vraag ik de boys wel ff waar zij die van hen hebben gehaald.

Gegroet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is dat de broeken in de huidige mode niet meer tot de oksels reiken met dienovereenkomstige meters diepe steekzakken. Met een broek die een band heeft net boven de bilnaad zijn de zakken zo klein dat mannen er niet meer omheen kunnen om een andere oplossing te kiezen dan de broekzak voor hun spullen. Zij kunnen dan kiezen voor een tas, hetgeen als nichterig wordt beschouwd en gevoelig is voor diefstal, of voor een heuptasje, een rugzak, je jas(je) met zakken of een hulpvaardige partner. De laatste mogelijkheid doet het minst afbreuk aan het trendy voorkomen en geeft de mogelijkheid de partner de schuld te geven van vergeten of verloren spullen.