Waarom bestaat er geen nagellak met olie-effect?

Bij sommige sieraden zoals kralen van de ketting zie je wel eens een olie-effect. Dat betekent dat een kraal meerdere kleuren heeft. Dat zie ik nooit bij de nagellak. Sommige nagellakken hebben wel 2 verschillende kleuren maar geen olie-effect. Ik wil graag een nagellak met olie-effect kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dat olie effect kan je zelf maken, door wat siliconen (siliconengel of olie) door de nagellak te roeren. De droogtijd verlengt wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bestaan wel hoor, alleen moet je goed zoeken.

In de jaren '80 had je heel veel van die nagellak. Soort parelmoer effect.

Vraag eens bij een nagelstudio.