Na het eten van knoflook ruiken mijn handen de volgende dag naar knoflook, is dit omdat de knoflook in mijn vingers trekt of door zweten?

Na veel wassen gaat het niet weg, en mijn zweet van mijn oksels ruikt er niet naar. Echt alleen mijn handen. Aan de andere kant heb ik niet altijd zelf de knoflook vast gehad en ruikt het toch zo. De geur is ook niet weg te wassen en erg irritant. Heeft iemand tips om de geur weg te krijgen? Zijn er meer mensen die dit hebben, ik vind het nogal raar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

Als je nog geen tijd hebt om naar de winkel te gaan waar ze het metaal uit bovenstaande antwoorden verkopen, zou je ook kunnen proberen of je het weg kunt krijgen met aluminiumfolie, dat schijnt de geur ook op te nemen. Ik heb het overigens zelf nog nooit geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk door transpiratie. Probeer je handen eens te wassen met zo'n stuk metaal wat je kunt kopen in kookwinkels en die nare luchtjes laten verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Atag verkoopt deze stukjes op zeeplijkende metalen. Ik heb er zelf ook 1 en werkt fantastisch kan ik je zeggen. De geur trekt puur in je handen en heeft niets met het zweten te maken.