Waarom wordt je niet raar aangekeken als je aan je arm of been krabt maar wel als je in je kruis krabt?

Je kunt daar toch ook gewoon een keer jeuk hebben.
Als je op je arm ofzo jeuk hebt wil dat toch ook niet zeggen dat je je daar niet goed gewassen hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ;-) leuke/goede vraag!

Antwoorden (4)

Omdat het aanraken van de"erogene zones", zoals dat ze netjes genoemd wordt, in gezelschap niet gezien wordt als beschaafd of normaal of algeheel geaccepteerd.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is hij ook al achter... Waarom wordt dat niet als normaal gezien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je antwoord geeft inderdaad letterlijk aan wat de vraagsteller al constateert, maar hij is benieuwd naar waarom.
anneliez
13 jaar geleden
Ow, had ik dan moeten antwoorden: Omdat dat zo aangeleerd is? volgens mij is er geen ander antwoord op
Omdat de nederlandse man gelukkig nog fatsoen heeft geleerd, zo ook de Brabantse medemens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat iedereen dan denkt dat je een SOA hebt.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je kruis als iets intiems word gezien.En tevens ook als orgaan of gedeelte waar veel grapjes over gemaakt zijn en worden.Over geen enkel ander lichaamsdeel als de billen of het kruis bestaan zoveel mopjes.( de zogenoemde onderbroekenlol)
En wanneer je dus jeuk hebt in je intieme gedeelte en je krabt daar, dan wekt dat de aandacht omdat het dus een interessante en dus kennelijk een hele grappige plek is.