Hoe krijg ik de letters van een bedrukt T-shirt af?

Is dit mogelijk? Zo ja hoe?

Ik heb voor op het t-shirt wat staan en achterop, wat achterop staat moet blijven staan, wat voor op staat mag weg.

hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
12.1K

Antwoorden (3)

Kun je aangeven of de letters er enorm op liggen met van die glansachtige verf of dat het meer een geprinte stof is?
En is het een wit of gekleurd shirt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij liggen de letters erop.. maar wel flink geplakt haha krijg ze er zo niet af. letters zijn wit en t-shirt is zwart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oei, met een zwart shirt is het denk ik wel moeilijker. Ik heb al eens met vanish letters van een wit shirt gekregen (zonder opzet). Had hem toen wel 2 dagen laten staan. Met strijkbout lukt misschien wel maar dat is wel een risico (zowel voor shirt als het bout)
Je hebt van Vanish Oxy wel ook een variant voor kleur maar of dat zou lukken?
Ik heb zelf wel eens opdrukken proberen te verwijderen met een hete strijkbout. Doel is dan dat de letters aan de strijkbout blijven plakken. Vervolgens kan je de strijkbout weer reinigen met een natte doek, voordat u verder gaat met het strijken.

Ene keer lukte dit beter dan de andere keer. Het is me ook al eens overkomen, dat ik er een compleet shirt mee heb verknoeid, omdat ik de letters er maar half af kreeg. Halve letters op kleding staat dan toch altijd nog lelijker dan hele letters, dus het blijft een gok.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als het een rechtgesneden shirt is, is het misschien het simpelst om ook een 'halslijn' te maken in de achterkant en het voortaan 'verkeerd om' te dragen.