In mijn vriendengroep zitten drie 35-plusmannen die maagd zijn. Is dit heel uitzonderlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (5)

Het gemiddelde van ontmaagding is tegenswoordig is 17 jaar...
Maar wees blij dat ze nog maagd zijn, dat betekent dat ze nog steeds wachten op de ware, wat weer betekent dat ze echt wachten tot de het echte gevoel in hun hart voelen.
Ze laten zich niet beinvloeden door hun omgeving, heel goed, ze wachten tot ze het echte gevoel voelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe groot is die groep?4?dan zou het uitzonderlijk zijn.
100?dan valt het wel mee.
zijn ze maagd van sterrenbeeld of zijn ze ongerept?
13 jaar geleden
Ja, dit is uitzonderlijk.
Ik ken zelf, volgens mij, niemand die na zijn/haar 30e hun maagdelijkheid hebben verloren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet HEEL uitzonderlijk .maar gewoon niet vaak voorkomend.
In mijn omgeving ken ik er wel meer die 35 en ouder zijn en nog maagd. Maar in mijn omgeving ken ik er meer die 15 zijn en al ontmaagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou echt veel komt het op die leeftijd niet meer voor inderdaad. De meesten zijn zo rond hun 16 e of jonger hun maagdelijkheid al kwijt Maar ze zijn er dus nog wel. Maagden van 30+ 35+ en nog ouder. Geeft niks hoor. Ze zijn of gewoon nog geen geschikte partner tegen gekomen met wie ze het bed of de achterbank van hun auto willen delen of ze hebben er een andere reden voor waarom ze het nog nooit gedaan hebben.
Wees in ieder geval wel heel blij met die kerels want ze zijn er in ieder geval heel eerlijk over.Beter een eerlijke maagd dan een oneerlijke maagd toch?
Hoeveel mensen heb je wel niet die zich er al rot voor schamen dat ze op hun 18 e nog nooit geen sex hebben gehad?
Dan kun je maar beter 35 zijn en je niet schamen en er eerlijk over zijn. Dan dat je alles aan elkaar liegt vanwege je leeftijd.