Weet iemand een goed product om je puitsten te laten verdwijnen?

Ik heb veel producten geprobeerd alleen ze helpen niet :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (15)

Eigenlijk alleen tijd. Mettertijd gaan z e vanzelf weg

Als clerasil of eenvoudige desinfecterende zeep niet helpen.. Dan is alleen de huisarts een optie. Maar die zal je alleen verder willen helpen als je zeer veel puistjes [acne] hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je constant veel puistjes hebt, zou je kunnen overwegen om de pil te gaan slikken.
Bij mij heeft dat geholpen toen ik in de puberteit was.
Als veel last van puistjes hebt, is dit iets waarmee je bij je huisarts terecht kan, die kan je eventueel doorsturen naar een dermatoloog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yeps.
Eet gewoon elke dag zo min mogelijk vet.
Je hoeft echt niet alles in een keer te vervangen voor half vol. dat nou ook weer niet. Maar let gewoon op je voeding.
Mijn moeder kookte altijd iedere dag normaal eten. Gewoon aardappels groente en vlees en afwisselend kregen we rijst of pasta. ik at nooit pudding. en chocola ben ik ook niet gek op.
Ik had nooit puistjes en mijn zus en broertjes ook niet.
Ik ben er dus van overtuigd dat hethaast nog meer te maken te maken heeft met je dagelijkse kost dan met je huid type.
Overigens wanneer je acne hebt of gewoon veel puistjes hebt door wat voor reden dan ook. en de clerasil helpt niet dan kun je ook aloe vera gaan drinken. Misschien zijn ze er ook wel in capsule vorm te verkrijgen. zou je even moeten vragen bij een of andere natuurwinkel ( de tuinen of de body shop of wat voor toko dan ook )Maar aloe vera werkt in principe ook heel erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gezonder eet patroon
geen vet, weinig suiker,
veel fruit verse groenten en veel water drinken
en dagelijks je gezicht wassen met lauw water en zwavelzeep
en je rug eventueel
en vooral niet uitknijpen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen vet is absoluut niet slim. Vetten zijn zeer belangrijk. Dus weinig vet kan nog, maar geen vet is zeer slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eet jij lekker vet!!!!
Gezond eten en scrubben werkte voor mij heel goed.

Het is belangrijk dat je altijd je huid reinigt voor je gaat slapen en je make up verwijdert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderm heeft mij vroeger geholpen.
Vraag ernaar bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink een week of drie brandnetel thee en ga bij een snackbar niet naar binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VOORAL veel water drinken, dat reinigt vanbinnen uit en daar gaat het om.
voor de rest zijn er al veel goeie tips gegeven
vooral het gezonde eten is belangrijk!!
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aanstippen met Tea-tree-olie, dat ontsmet en de puistjes drogen ervan uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
biergist zuivert je bloed. dat kun je gewoon bij de drogist krijgen. verder zijn er ook veel zuiverende theeën te krijgen die je bloed zuiveren. het gaat niet zomaar ineens weg, helaas is het geen wonder middel, maar door langdurig gebruik ga je zeker verschil merken.

ik heb geleert dat door vervuiling van je bloed ( door vette dingen eten ) en de vervuiling die je oploopt de heledag door, dat het daarmee erger woord.
ook verandert je huid na ongeveer je 30e levenjaar en heb je er minder last van.

ik hoop dat je er wat aan hebt
Hawkeye
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geloof het of niet, veeeeeeeeeeeeeeeel water drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Lezer,

Acne/ puisten zijn erg moeilijk te behandelen.

Er zijn een hoop middelen/ methodes op de markt die soms werken (en vaak geen resultaten geven).

Roaccutane is een medicijn en Tretinoine is een creme dat echt werkt bij acne.

Het is ook aan te bevelen om je gezicht te laten reinigen bij een goede schoonheidsspecialist/ huidtherapeuten. Zij kunnen intensievere behandelingen geven dan thuis.

Met vriendelijke groet,

Dokter Frodo Gaymans
Warimpel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is ook belangrijk om veel water te drinken. Als ik aan het werk ben, drink ik veel water en groene thee.
Ik had laatst een week vakantie, en dan vergeet ik vaak om wat te drinken, en ik had ineens heel veel puisten!
Nu ben ik weer aan het werk en drink weer meer water en het is stukken minder geworden.

Het belangrijkste is om elke dag je gezicht goed te reinigen, en gedurende de dag zo min mogelijk met je handen aan je gezicht te zitten.
Kimath
13 jaar geleden
alleen water!!! ga niet rommelen met allerlei producten. ik heb clearasil gebruikt en andere troep, en nu heb ik allemaal littekens. gewoon met lauw water wassen 2 keer per dag en verder veel water drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze niet in je gezicht zitten kan je er ook trekzalf opsmeren.
(te koop bij de drogist, merk daro)
Maar dat ruikt nogal sterk naar teer, dus wel zeker weten waar je het op smeert.