moet je oog potlood onder of boven je oog doen?

ik vind het er altijd raar uitzien als ik het onder mijn oog doe , dus ik vraag me af of het beter is om boven mijn oog te doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (3)

Een oogpotlood kan je op verschillende manieren aanbrengen.
Wanneer je grote "bolle" ogen hebt kan je je oogpotlood het beste op het "vochtige"oograndje aanbrengen en dit over de volledige lengte: het zal je oog op een mooie natuurlijke manier verkleinen. Gebruik hiervoor een kohlpotlood: het tekent veel makkelijker af zodat je het oog niet irriteert.
Heb je eerder kleine ogen dan breng je het potlood beter onder het"natte" randje aan en van de buitenooghoek naar het midden:het zal je ogen vergroten. Gebruik hiervoor een eyelinerpotlood of de liqiude vorm met penseeltje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Boven je oog kan natuurlijk ook. Als jijzelf het beter vindt uitzien kun je dat dus ook doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan op verschillende manieren, op deze link (http://www.trendystyle.net/beauty/makeupschool/smokeyeyes/index.html) wordt stap voor stap uitgelegd hoe je smokey eyes maakt, hierbij wordt de eyeliner zowel boven als onder erop gedaan.
Maar volgens mij doe je eyeliner/oogpotlood meestal boven of boven en onder, meestal niet alleen onder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boven en onder je oog kan allebei.
op je waterlijnen.