Hoe krijg ik net zo zijdezacht haar?

Ik heb mijn haren zojuist geverfd, en daar zit conditioner bij.
Schwarzkopf conditioner professional quality.

De conditioners die bij het pakje haarverf zitten maken het haar nog veel zachter dan normale conditioners in de winkel. Maar hoe kom ik daaraan? Zie het nut niet om elke keer haarverf te kopen voor 6 euro om 50ml conditioner.

Is dit bij de kapper te verkrijgen? Zo ja, hoeveel kost zoiets?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Wat heel erg goed werkt bij mij, echt aan te raden is de Braun Satin Hair brush, het werkt echt heeeeel erg goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt dit idd bij de kapper kopen, er zijn kappers die specifiek met Schwarzkopf-producten werken, Het is niet goedkoop, ik denk dat je voor een fles al gauw zo'n 15 euro kwijt bent.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of je kijkt even naar:

http://www.saveonhaircare.nl/site/NL/producten/Haarproducten/Schwarzkopf%20Professional/Schwarzkopf%20BC%20Bonacure/?bGFuZz1ubA==
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het beste professionele schampoo's en conditioners gebruiken ! ! ! !