Hoe kan je het beste meeeters verwijderen?

?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld, maar hier kreeg ik geen goed antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Deze vraag is eerder gesteld. Klik op de onderstaande bron.

Toegevoegd na 14 minuten:
Bij de Kruidvat zijn veel middeltjes te koop waarmee je meeeters kunt verwijderen. Er zijn ook zogenaamde apparaatjes die meeeters uitzuigen. Of dat werkt weet ik niet.

Middeltjes zat! Ga maar eens op bezoek bij de kruidvat.
Als niets werkt (lijkt me sterk), kun je alsnog naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als je veel last van meeeters hebt kan je beter een afspraak maken bij de schoonheidsspecialist
hun reinigen je huid halen je meeeters op een verantwoorde manier weg en geven je een goed advies hoe je ze in de toekomst door een gezonde leefwijze kunt voorkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorg dat je huid goed schoon is, het mooiste is als je even de tijd neemt om te stomen boven een bak water.
knijp nooit met je nagels, maar gebruik een tissue of stuk keukenpapier om je vingertoppen.
knijp ook niet te lang en te hard, een meeeter kan nog niet rijp zijn voor verwijdering, dan moet je gewoon nog even wachten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je
je huid goed schoon maken 's morgens en 's avonds. en een keertje scrubben. zowiezo nooit met vieze handen aan je gezicht zitten, altijd eerst wassen! eigenlijk is het beste om er niks aan te doen..
ik zelf heb een kuur van de dokter gekregen, moet zeggen heb er nu bijna geen last meer van, maar zodra de kuur over is komen ze terug. voor meisjes is de pil een goede oplossing, natuurlijk zijn de bijwerkingen wel voor iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens bij een schoonheidsspecialiste langs. Verwen je zelf met een gezichtsbehandeling. Meeeters verwijderen is inclusief. Kan je zelf zien hoe ze dat doen. Probeer je het daarna zelf. Valt het tegen weet je waar je moet zijn. Suc6