Wie weet het merk van de bordeaux-rode maxi jurk uit de tv-reclame van about you.?

Ik kan de jurk niet op hun site vinden.

een jaar geleden
in: Mode
2.4K
Amadea
een jaar geleden
Is die reclame op internet te zien? Dan graag de link geven. Of plaats anders een foto van het bedoelde kledingstuk.
Amadea
een jaar geleden
Staat ie hier bij?: https://www.aboutyou.nl/c/dames/kleding/jurken/maxi-jurken-101137?color=38931
Ester
een jaar geleden
De betreffende reclame kan ik niet vinden op internet en op de site zie ik de jurk er ook niet tussen staan.
De jurk heeft lange mouwen,een ceintuur en een v-hals die je met een touwtje dicht kan knopen.

Geef als eerste antwoord