Wat is goedkope goede nagellak?

Ik vind het leuk om mijn nagels te lakken, waar en van welk maar kan ik goede goedkope nagellak vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Van het merk Essence, te koop bij Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Bij de DA voor 2 euro, en bij de HEMA vind je ook heel erg goedkope ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Hema, trekpleister, kruidvat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Loenie, heb je hier en daar gemist of we zaren niet bezig met dezelfde vragen!
Ik vind de makeup van essence erg goed en goedkoop. is te koop bij kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk Max te koop bij de Action. Zeer goedkoop.

Toegevoegd na 16 minuten:
De Zeeman heeft nu ook veel soorten nagellak voor 50 cent. Geen idee waarom het opeens zo laag afgeprijst is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van essence heb je nu ook een soort van stiften om je nagels te lakken, geloof dat ze €2 zijn. Is echt heel handig, veel makkelijker dan een kwastje en bovendien bijna meteen droog! je hoeft maar op de achterkant van de stift te drukken en er komt wat nagelak uit!
-Kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Catrice. Te koop bij het Kruidvat. 2 Euro per flesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik ook altijd de nagellak van essence. Die is maar 2 euro en zij hebben ook nog fantastische mooie kleuren. Je kunt ze bij de kruitvat kopen, maar waarschijnlijk hebben andere winkels hem ook wel.

Tip: Ga voor rose, helemaal hip deze zomer:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hema! En als je die Top Coat er ook bij koopt, blijft het ook nog goed zitten ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Manhattan, te koop bij Kruidvat. Die neem ik altijd, want die blijft lekker lang zitten, droogt snel en smeert lekker :)
13 jaar geleden
ik heb ALTIJD slechte nagellak maar eindelijk goede :
merk: la femme beauty
=2 euro bij de OP=OP