staat zwart bij rood witte nagellak?

Ik wil graag weten of bij een zwart topje rode nagellak past ,
en op die rode nagellak dan witte stippen.?
dus of rood met witte stippen nagellak bij een zwart topje past en een kort spijkerbroekje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (11)

Ik zou zeggen van wel. Zwart, rood en wit bij elkaar is een uitstekende combinatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,dezelfde kleur staat veel mooier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het rood of wit wel weer terugkomen in een armband of oorbellen.Dan is het leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima combinatie. Vooral als het rode accent (of polkadots) in de schoenen en of tasje en of accessoires terugkomt.
Wordt vast heel mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat past perfect! Het contrast valt juist des te meer op.
Als leuk detail kan je 1 nagel fuchsia-roze lakken, om een beetje het 'perfecte' te ontspringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verklaar die min eens a.u.b.
Dat kan heel goed hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het prima moesten die witte stippen weggaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, leuk, tenminste iets origineels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart-Wit is wel heel klassiek met rood er bij wordt het wat speelser
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kleuren combinatie pas opzich wel maar
met stippen, nee sorry, dat vind ik echt kinderlijk.
ik weet je leeftijd niet maar als je 14 jaar of ouder ben,
ik zeg; NIET DOEN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo is dat kinderlijk??
Zwart past uitstekend bij rood!
En wit bij zwart!

De reden dat kleuren bij "elkaar passen" heeft te maken met dat twee tegenovergestelde kleuren zijn.
In wit zit geen zwart.
In paars zit geen groen.
Dus die passen bij elkaar.
Paars en blauw vloekt omdat er blauw i paars zit.
Dit kan je heel makkelijk zien met een kleurencirkel
De kleuren tegenover elkaar passen bij elkaar, de kleuren naast elkaar niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ps: zwart en wit zitten er niet bij omdat dat "geen kleuren zijn" maar zwart en wit past overal bij