Hoe kom ik van pluis haar af?

Ik heb echt alles al geprobeerd, maar over mijn haar ligt altijd een pluizig laagje. Zelfs de producten van John Frieda werken bij mij niet. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

een stijltang van het merk chi met biosilk van farouk geeft een geweldig resultaat. Het is helaas wel prijzig, maar je doet er lang mee. echt een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij de kapper even laten bijpunten.

De pluisjes worden waarschijnlijk veroorzaakt door gespleten haarpunten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haarproducten tegen froezel en pluis?
vb mouse - shampoo -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede conditioner gebruiken (en goed laten intrekken voor het uitspoelen) na het wassen met shampoo. Geen 2-in-1 product gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemakkelijkste manier om van haren al dan niet pluizend haar af te komen is het afscheren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je je haar goed verzorgt! Voorkom uitdroging en beschadiging door hitte.

Als je het wast, met speciale shampoo, tegen pluizig haar. Het helpt ook als je het niet erin wrijft, maar erin smeert. (als je snapt wat ik bedoel)
Als je het afdroogt moet wrijven maar deppen of laten opdrogen.
Bovendien regelmatig laten bijpunten.

Ik had er ook altijd last van maar nu gelukkig niet meer.
Heb je trouwens stijl haar op krullen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens geprobeerd om er Ladies Glide in te smeren, van het merk Ladies Night? Dat is er eigenlijk niet voor bedoeld (is een massagemiddel), maar wordt er wel vaak voor gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf heb ik het voormalige quick touche van de avon.
t is ondertussen al weer tig keer van naam veranderd en ik zou eigenlijk niet eens weten of de avon nog wel bestaat. (avon is zo iets als de griflamé )
Maar quick touche werkt super. (quick touche is een soort dikke rose lotion)
dat gepluis ontstaat meestal door dode puntjes.
Dus als je die hebt laten weg knippen valt het haar wel weer gladder en om het lekker glad te houden kun je dus een gladmaak product halen in de vorm van een masker lotion of serum.Meestal andrelon .
Dus mocht ik ooit een vervanger nodig hebben voor quick touche kom ik daar op uit. andrelon de steiling producten.