Al je kleding koopt via Otto en ze zijn niet goed kost het dan geld om terug te sturen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

Via DHL kan je het gratis laten retourneren lees ik op de wesite:

Zelf afgeven
Kleding, mode accessoires en kleine elektrische apparaten (tot 20 kg) die u wilt retourneren kunt u afgeven bij een DHL Servicepoint. DHL Servicepoints zijn vaak bedrijven bij u in de buurt met ruime openingstijden, bijvoorbeeld een winkel. Vergeet niet om een afgiftebewijs te vragen. Klik hier om het dichtstbijzijnde DHL Servicepoint te vinden. U kunt het DHL servicepoint van uw keuze in de bestelprocedure doorgeven. Ook indien uw bestelling is thuisbezorgd, kunt u deze terugsturen via een DHL Servicepoint.

Vergeet niet om altijd een afgiftebewijs van uw geretourneerde artikel(en) te vragen én goed te bewaren!

Let op: het is het niet mogelijk uw bestelling te retourneren via het postkantoor. Indien u toch besluit dit te doen, betaalt u de frankeerkosten van het pakket. Wij adviseren u dan ook het pakket af te geven bij een DHL Servicepoint of thuis te laten ophalen. Net zo gemakkelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je kunt het kosteloos terugsturen. Je kunt op de website www.otto.nl lezen, bij de algemene voorwaarden, hoe het retourbeleid precies in zijn werk gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij wet is geregeld dat je dit op kosten van de leverancier moet kunnen terugsturen en daarbij het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald wanneer een niet op maat gemaakt product welke niet bederft wordt aanteschaft. Dit wel binnen 7 werkdagen. Het geldt alleen bij aankoop via internet of telefoon ( inclusief telefax) of post.

Deze wet heet: wet koop op afstand.
Dus bij otto moet dit ook mogelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terugsturen is gratis en op de pakbon staat hoe dat kan en moet. Wel moet je de verzendkosten betalen om het pakketje bij jou te krijgen, die dienst is je namelijk geleverd.