Hoe komt het dat je nagels raar voelen als je 's ochtends wakker word en je hebt nagellak op?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Antwoorden (4)

nou meid ik denk dat je nagels zijn gekrompen door de werking van dat spul
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nagellak dekt je nagels af,daardoor kunnen ze minder zuurstog opnemen en ''stikken'' ze. Gewoon schone nagels zonder lak zijn het mooist!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voelen je nagels zelf raar, van binnen zeg maar, of is het het oppervlak waar je het over hebt? Het oppervlak kan wel is komen door het schuren over je beddengoed in de nacht denk ik. De binnenkant zou ik niet weten, maar dat je nagels zuurstof nodig hebben zoals hierboven ergens staat is bullshit volgens mij.. Ze krijgen voeding van binnen en ademen niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien omdat je vingers een beetje opzwellen 's nachts. Dan zitten je nagels, die niet kunnen "uitzetten" vanwege de lak, een beetje te strak.