Een perfecte vraag voor mij!
Veel nagellakken zijn pas echt droog naar 6 uur, dan heb je ook nog de quick drying, die drogen wel een stuk sneller.
Geen geduld, zoals mij? Hou ze even (een minuutje ofzo) in koud water, dan gaat het sneller.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lak je nagels niet vlak voordat je naar bed gaat, als je denkt dat ze droog zijn, onder de dekens is het warm, Dan smelt het als het ware weer een beetje.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of koop gewoon een sneldrogende top coat :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even onder de koude kraan houden.Daarna even(wapperen)met je handen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mooiste wordt het als je gewoon wacht. Niet wapperen, niet blazen, gewoon geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar zo is het wel.
Plus
Je gelakte nagels even onder de koude kraan houden (voorzichtig dat de straal niet te hard is) dan drogen ze iets sneller. Als het water helemaal opgedroogd is, is de nagellak ook droog. Het is echter wel zo dat dunne laagjes nagellak vaak vrij snel drogen, maar als je te dikke lagen aanbrengt kan je uren zoet zijn. Werk dus altijd met dunne laagjes lak. Sneldrogende lak droogt sneller maar vaak zijn de gelakte nagels toch geruime tijd kwetsbaar voor beschadigingen.