kun je special effect lenzen op je eigen lenzen doen??

van die leuke lenzen met katteogen, kleurtje of dergelijke...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

meestal zijn zulke lenzen zogenaamde ''fun'' lenzen en die hebben geen sterkte. koop je bij de dichtstbijzijnde feestwinkel.

of je een eigen prentje erop kan doen lijkt me niet mogelijk(financieel gezien), aangezien het feit dat je je lenzen elke keer moet verversen en dat gaat een dure grap worden.(maand/half jaar lenzen?)

volgens mij is dit nog duurder dan gekleurde lenzen en raad ik zeer af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet gaan rommelen met je lenzen.

Je ogen moeten nog langer mee dan vandaag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ! je kunt niet 2 paar lenzen over elkaar dragen.. dan gaan ze schuiven en heb je kans op kwijtraken of (erger) irritatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas dat is niet verkrijgbaar. Overigens zou ik zulke dingen ook niet willen proberen, je ogen zijn een kostbaar goed