Ik hoorde laatst dat er nu ook nachtcremes voor mannen zijn. Waarom?

Wat zouden die cremes moeten doen? Waarom hebben we het eeuwen zonder kunnen doen, maar nu ineens niet meer? Worden ze gebruikt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (6)

Die maken je huid ietsje zachter.
Natuurlijk kunnen we zonder deze creme, maar als je je huid iets zachter wil laten voelen, dan gebruik je voor je gaat slapen er wat van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig is het helemaal niet gek om als man bepaalde cremes te gaan gebruiken. Het verzorgt de huid, het maakt de huid zacht en vertraagt het ouderdomsproces.

En natuurlijk hebben we eeuwen zonder gedaan, maar dat hebben we ook zonder mobieltje en die heeft ook iedereen. Je moet niet vergeten dat de lucht ook schoner was een eeuw geleden, onze huid heeft behoorlijk wat te verduren met al die vieze auto's en industrie.
Dus je kunt het gerust doen, het is echt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is gewoon een zuiver commerciële aangelegenheid.

De markt voor dames is zo ongeveer verzadigd.

En dus denkt men slim te zijn en ook de mannen rijp te maken voor die onzin.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kunnen we zonder, maar mijn man vindt het heerlijk om die creme te gebruiken als hij 's avonds na het scheren een trekkerig gevoel heeft. Ik vind ook dat z'n gezicht er minder droog uitziet sinds hij die creme gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zouden dames wel een nachtcreme mogen gebruiken en mannen niet? Lijkt me logisch dat bij zowel mannen als vrouwen een goed verzorgde huid aantrekkelijker staat dan een doorleefde en verlepte huid. Met een goede verzorging van de huid is dus niks mis en heeft ook niks met verwijfd gedrag te maken. Om mannen, die nog niet gewend zijn, om een beetje voor zichzelf te zorgen, is er speciale mannencreme op de markt gebracht. Dit koopt voor hun wat makkelijker dan vrouwencreme. Zal ook een ander luchtje hebben.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
De cosmetische industrie,trouwens elke industrie,zal alle kansen aan grijpen om hun omzet te verhogen. Dit zal wel één van de laatste gaten in de markt zijn geweest.