Hoe krijg je witte sneakers weer wit, zonder ze in de wasmachine te doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mijn dochter maakt haar witte sneakers altijd schoon met vochtige babydoekjes.
Dat zijn doekjes waar ze de billen van baby's mee schoonmaken.

Antwoorden (3)

Als je ze niet in de wasmachine wilt doen dan kun je een teiltje met warm water vullen en daar wat zeeppoeder bij doen, en ze daarin met de hand wassen.

Wil je ze niet wassen dan is de enige oplossing ze te (laten) verven.
- - -
Het hangt van het materiaal van de schoenen af of dit met witte schoensmeer kan, of dat je er schoenverf voor nodig hebt.
Toegevoegd op 30 november 2018 12:22: tekst
Amadea
5 jaar geleden
Jammer dat je het beste antwoord al gekozen hebt want het enige handige is natuurlijk baking soda. Haal het op in de supermarkt, kost geen drol en google maar eens wat naast je schoenen blinkend wit te krijgen wat je er nog meer mee kunt doen, je zult versteld staan.
5 jaar geleden
Schoonmaakazijn!