Waar kan ik deze Nike schoenen kopen?

Ik kan maar nergens een webshop of winkel vinden die deze schoenen verkoopt. Het is al enkele jaren geleden, maar toch..
De volledige naam: Nike Capri III Low Txt White Black Trainers
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
https://www.stylefile.com/nike-capri-iii-low-txt-shoes-white-black-fid-40266.html
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Buurmannetje Als je goed kijkt op de pagina, zie je dat het product uitverkocht is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik wist niet dat je ze gelijk al wilde hebben...
Hier dan?: https://www.nike.com/nl/t/capri-3-schoen-s-peuters-3zTbkYDX
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Buurmannetje Ik heb schoenmaat 43,5. Die schoenen zijn voor baby's/peuters.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
" Ik heb schoenmaat 43,5. Die schoenen zijn voor baby's/peuters."
Ja, dat vertel je er allemaal niet bij in je vraag...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Buurmannetje. Dat is waar. Maar als ik op zoek was naar babyschoenen, dan had ik wel foto's genomen van babyschoenen en dat ook vermeld.

Antwoorden (1)

Bij Alibaba kun je ze online bestellen.
https://guide.alibaba.com/shop/nike-capri-iii-low-txt-white-black-trainers-579620-100_4126663.html
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar dat is geen link om ze te bestellen. Als je doorklikt, krijg je een verzoekpagina voor de leveranciers van Alibaba. Op die manier kunnen klanten laten weten dat ze op zoek zijn naar een bepaald product.