Welk kleur shirt past goed bij een zwarte skinny broek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
30.8K

Het beste antwoord

Bijna alle kleuren passen op zwart. Maar een kleur die lekker contrasteert is wel mooi! Hangt een beetje van je huidskleur / haarkleur af. Als je donker bent, is geel heel mooi. Anders een andere heldere kleur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Rood / Wit / Zwart

Toegevoegd na 18 seconden:
Zwart moet wel 'hetzelfde' zwart zijn natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij zwart zijn alle lichte kleuren leuk! Kies een lekker fel kleurtje, b.v. het bovenstaande Goeievraag-paars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij zwart past zowat iedere kleur. Dus of je er nu een rood, groen, geel of grijs shirt bij doet, het zal waarschijnlijk goed staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knalgroen is altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geel is dit voorjaar en zomer helemaal hot. Maar ik zou voor paars gaan,alhoewel alle kleuren op zwart passen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou vanaf 11 juni tot 11 juli Oranje dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle kleuren! Felle kleuren, op zwart past (bijna) alles wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al meerdere mensen zeiden: alle kleuren passen bij zwart. Het is maar net wat voor soort sfeer je wilt uitstralen,
Wit met zwart geeft een klassieke, serieuze uitstraling; rood met zwart is vurig, een beetje Spaans; felblauw/geel/felroze/felgroen met zwart staat fris; donkerpaars/donkerblauw is wat rustiger en mysterieuzer; licht- en middengrijs met zwart staan ingetogen of chique; bruin/donkergroen met zwart hebben een rustige, natuurachtige uitstraling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles behalve donkerblauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van je stijl ook!

Wat voor schoenen draag je er bij? Als je platte gympjes draagt, kan je een groot grijs shirt er over heen doen met een leuke donkere prent, zwarte riem over je shirt. Of wat ook heel erg in is, zijn van die all-star gympen er onder en dan een witte oversized hemd er boven.

Als je hakken draagt, kan je weer een wat strakker shirt er bij aan doen. Als je er netjes uit wilt zien, kan je er hoge enkel laarsjes bij dragen en een grijs shirt waar je weer een mooie colbert over heen kan dragen.

Qua kleur is het de vraag waar je nadruk op wilt leggen. Als je er als 1 geheel uit wilt zien, kan je er beter voor zorgen dat je die kleurtjes van je shirt weer ergens anders terug ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij zwart past eigenlijk alles. Let hierbij een beetje op wat voor kleur schoenen je aantrekt.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
roze, of iets paars
weergaloos mooie combi