Ik zweet best snel en vind het vervelend dan plekken rondom mijn oksels te zien bij een t-shirt. wat doe ik hieraan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (8)

Odorex extra dry is de redende engel voor iedereen met veel zweet in de oksels.

Gewoon te koop in de supermarkt of drogist.

Werkt echt ideaal. Mist je het niet gebruikt op een net geschoren huid, dan moet je even een dagje wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drink je veel caffeïnne, dus koffie en cola, als dat zo is laat eens staan en kijken of je nog zoveel zweet, dat was bij mij de oorzaak van overmatige transpiratie

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ben de thee vergeten, rooibos en groene thee kun je gerust drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt een hemd onder je t shirt aandoen die dan het vocht opneemt {is wel weer iets warmer} of je neemt enkele t-shirts extra mee en als je het zelf storend begint te vinden wissel je van shirt
maar bedenk dat je met dit weer echt niet de enigste bent die daar last van heeft maar het is inderdaad wel heel vervelend ik heb er zelf ook last van maar neem altijd wat extra shirts mee
en ook mijn flesje deo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje voor het hemd. Dat doen ze in de tropen ook.
Bij de drogist kun je okselpads kopen. Deze kun je in je shirt plakken, zijn onopvallend en absorberen je zweet. Een vriend van mij gebruikt deze vaak. Je ziet het niet, hij vind het geweldig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wilde een plaatje zoeken, die kon ik niet vinden. Maar kwam wel dit tegen: http://www.okselpads.nl/nl/product/showprod/133/190/1-2dry_wasbare_okselpads.html

Ook handig. Maar de wegwerpdingen van de drogist lijken mij wel wat handiger. Die vriend van mij koopt ze bij de Etos, maar ik denk dat ze ook wel bij andere drogisterijen te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn ook altijd vrouwen die tegen zitten te zeuren over zweten en Je mist een stukje tekst denk ik. En in principe is er vrij weinig mis met zweet, het is heel natuurlijk. En soms kan het ook erg sexy zijn. Maaaar.. oud zweet is gewoon vies, en bij sommige mensen stinkt hun zweet erger dan bij anderen. Dan is het een kleine moeite om het te proberen te verminderen, het kan voor anderen namelijk erg vervelend zijn. Denk aan een overvolle bus of trein, ik sta dan niet graag tegen vreselijk bezweette mensen aangeplakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat niet zo aantrekkelijk.
paulus811
13 jaar geleden
Dat iets natuurlijk is, wil niet zeggen dat het ook aangenaam is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Paulus: klopt, dat zie je mij ook nergens zeggen.
paulus811
13 jaar geleden
Cindy1985, het was geen kritiek op je goede antwoord.
Als je je oksels af en toe wast met antibacteriële zeep (bijv. Dettol), dan doodt je de bacteriën die de zweetgeur veroorzaken. Dit scheelt echt enorm!
Daarnaast natuurlijk een goede deo blijven gebruiken.
En elke dag een schoon shirt aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rexona Men Maximum Protection kopen en je probleem is opgelost. Ik had hetzelfde probleem, leek soms Al Bundy wel ondanks deo's van 25 euro per stick. Maar dit spul werkt perfect en ruikt ook nog eens goed. Kost 7,99 voor een stick. Gewoon een keer proberen.

@Rexona, de commissie kom ik binnenkort contant ophalen.
13 jaar geleden
Er zijn allerlei middelen te koop die moeten helpen tegen zweetoksels. Het ene middel is effectiever dan het andere, en sommige middelen helpen bij de ene persoon ook beter dan bij de andere. Populaire vrij verkrijgbare antitranspiratiemiddelen zijn bijvoorbeeld syNeo5 en Odaban. Via de huisarts kun je een recept krijgen voor aluminiumchloride. Op het patiëntenforum voor mensen met hyperhidrosis vind je meer tips tegen overmatig zweten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de site...sweet-guide.nl