Waar kun je jezelf het beste mee scheren(oksel en benen-vrouw)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je wat voor mesje, de keuze mesje versus apparaat, of wat voor scheerschuim/-gel/-olie?

Het beste antwoord

gewoon met scheermesje en scheerschuim. ik gebruik zo`n wegwerpding (kun je ongeveer tien keer mee) gebruik geen mesje van je zus/moeder ofzo, als je wondjes krijgt kunnen ze lelijk ontsteken. een scheermesje is natuurlijk alleen bedoelt voor scheren, niet om wondjes mee open te krabben :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (5)

ik gebruik Intuition, kan onder de douche, erg makkelijk en het bevalt me goed. Wel af en toe opzetstukje verwisselen om snijwondjes te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo'n tell sell ding waarmee je moet wrijven, maar niet van tell sell dan maar gewoon uit de winkel..

heeft me moeder pas ook gekocht xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een scheermes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheergels zijn minder uitdrogend dan gewone zeep en ze verstoppen je mesjes niet zoals zeep wel kan doen. Scheergels zoals die van SatinCare werken vochtinbrengend en maken de haartjes zacht zodat ze gemakkelijker af te scheren zijn. Je mag alleen scheren tot net boven de knie.
Dat is een persoonlijke keuze. Door te scheren groeit je haar niet dikker, donkerder of sneller terug. Het groeit echter wel terug dus je moet de plekjes die je eenmaal geschoren hebt altijd blijven scheren. Kijk goed in de spiegel en beslis zelf waar je je wilt scheren. Het gaat erom dat jij je goed voelt in je vel.
Kan ik mezelf scheren zonder water als ik haast heb?
Dat raden we niet aan! Water is essentieel voor een glad en comfortabel resultaat. Het maakt de haartjes zacht en helpt het mesje beter over je huid te glijden. Als je haast hebt, probeer dan Venus Breeze®—met ingebouwde scheergelkussentjes. Zo kun je jezelf supersnel en gemakkelijk scheren zonder dat je aparte scheergel nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mijn benen gebruik ik geen scheermes, maar ontharingsschuim Gewoon van het eigen merk van Etos of Kruidvat. Krijg je ook geen wondjes. Voor mijn oksels gebruik ik wegwerpmesjes van Gilette, de damesvariant.