Wie weet waar ik kleding / schoeisel kan kopen met de italiaanse ( rood wit groen) kleuren erin ?

En dan bedoel ik heren kleding bijv. overhemd, t-shirt,

Toegevoegd na 17 uur:
Even voor de duidelijkheid geen webshops.
Was ik vergeten te vermelden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Polo shirt en de kleuren van italia erop en op de zijkant opdruk italy bij blokker € 4,99 voor Wk staat erby. Maar kan toch ook zo lijkt me?

Toegevoegd na 1 dag:
Ga eens naar de P.C. in Amsterdam,zit vast en zeker wel n winkel van Armani,schoenenen,hemden alles op maat. Nadeel is dat je er écht veel voor moet dokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Grote kans dat ze dat bij United Colors of Benetton verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legend Jeans in Amsterdam nieuwendijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van internet? Lekker makkelijk. Er zijn genoeg webshops en veel keuze. Beetje googelen en klaar is Kees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien bij de bijekorf?
daar verkochten ze jaren geleden ook veel italiaanse merken