Wat is de originele haarkleur van Maxima?

Toegevoegd na 2 minuten:
GRAAG INCL BRONVERMELDING (FOTO?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.2K

Antwoorden (8)

Zwart!

Toegevoegd na 23 minuten:
http://maximawillemendekids.web-log.nl/maxima_en_willemalexander/images/2008/04/08/kleuter_maxima_2.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de special effects heeft maxima zogenaamde donkere strepen in haar haar laten aanbrengen

eigenlijk is ze blond : maar het hollandse volk die immers ook vaak aan blonderen doet die neemt haar zo in vertrouwen

( stukje oerinstinct van nederlanders )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donker, ik denk donkerbruin.

bron: http://bobutiek.blogspot.com/2010/04/maxima-koningin.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gewoon blond:

http://img74.imageshack.us/img74/9897/royalfanvivian4zl.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is je natuurlijke haarkleur even aan je wenkbrauwen. Zo te zien heeft ze op alle foto's zelfde kleur wenkbrauwen.

Aangezien in NL niet veel dames haar wenkbrauwen verven, weet ik niet of ze het dan in haar land mee is begonnen.

Persoonlijk denk ik (globaal) dat zij middelblond is. Dit is natuurlijk een gok. Kan mij evengoed vergissen. Suc6 met het zoeken naar het juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze vaak verft en in gloor dan zal het goede antwoord wel groen zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk middelblond!
maar wat wil je met deze info doen?
ik bedoel is het echt zo belangrijk voor je?