Ik heb 42 als damesmaat maar wat is dat in herenmaat?

Laatst zijn mijn Nike schoenen kapot gegaan en zoek ik nu een nieuwe op het internet maar sinds ik mijn schoenen in een outlet heb gekocht kan ik het niet meer terug vinden maar wel in de heren versie. Het is mijn enige hoop om dus heren schoenen te kopen maar ik nergens vinden hoe ik damesmaat naar herenmaat kan veranderen. Trouwens als iemand nog iemand weet die Nike schoenen kan repareren dan is dat ook goed.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heren modellen zijn soms anders dan dames modellen. Qua breedte etc.
Erna55
7 jaar geleden
Meestal zijn herenschoenen wat breder.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Je hebt het beste antwoord al gekozen. Maar voor het geval dat. Ik ben een vrouw. En ik koop altijd maat 42 van Nike. Zowel de heren als dames modellen. Zit altijd goed. Ik kan op je foto niet goed zien wat er kapot is aan je schoenen. Denk de hak die ziet er vreemd uit. Misschien dat een schoenmaker ze nog kan fiksen?

Het beste antwoord

Voor zover ik weet zijn dames en heren maten exact hetzelfde, 42 is dus ook bij heren 42. Het enige wat kan verschillen is uiterlijk van de schoen en miss de breedte.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb de ene keer maar 42 en met nike altijd 42.5 ik had toen ook een keer herenschoenen als je schoenen vaak krap zitten zou ik voor een 42.5 gaan :)