zie je schimmel op zwarte kleding?

Mijn zusje zat even in een dip daardoor haar was ook verwaarloosd ze had dan ook een wasmand vol zwarte kleding paar ook natte kleding en ligt er zeker al langer als een maand mijn vraag is dus eigelijk zie je schimmel op zwarte schimmel ? Het ruikt niet naar schimmel ofso

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.3K
paulus811
7 jaar geleden
Ik zou het zsm wassen en dan zie je het zelf.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je reactie . Ja wassen gaan we zker doen alleen bedoel schimmel is tog zwart en dan op zwarte kleding dan zie je het tog niet ?
Ritsuka
7 jaar geleden
Schimmel kan allerlei kleuren hebben, wit, geel, groen, rood, zwart.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Al zie je het niet, schimmel (en zeker de schilfers en sporen die er af komen) is heel erg slecht voor je luchtwegen en slijmvliezen. Daar kun je echt heel erg ziek van worden. Dus of je het ziet of niet, eerst opnieuw wassen en dan pas dragen.

Het beste antwoord

Schimmel op zwarte kleding zal als je goed kijkt wel zicht baar zijn. Ook zwarte schimmel, omdat dat een vlekkerig patroon geeft. Het beste is de kleding opnieuw te wassen wn in de droger te doen daarna als de kleding daarvoor geschikt is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie