Waarom word mijn kont plat als ik een broek aan trek?

Ik weet het, een hele rare vraag maar ik geen broek draag heb ik echt een hele grote kont.
Je weet wel zo een droom kont van Beyoncé.
Maar als ik een broek aan trek en in de spiegel kijk lijkt m'n kont bijna plat.
Hoe komt dit, en hoe kan ik dit voorkomen zodat m'n kont er in m'n broek ook goed uit komt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
3K
Erna55
7 jaar geleden
Wanneer je met een broek van een " hele grote kont" naar een "bijna platte kont" gaat, dan komt dat omdat je overdrijft.
Ritsuka
7 jaar geleden
Zorgen dat je een beter model broek draagt. Laat je adviseren in een jeanscentre.

Antwoorden (1)

Vermoedelijk bestaat je kont dan niet uit vooral spieren, maar uit vooral vet. Dat laat zich door het verkeerde model en materiaal (en eventueel de verkeerde maat) broek nogal makkelijk vormen. Om een mooie kont te krijgen (ook met minder billen) moet een broek eigenlijk helemaal in de taille sluiten of niet al te ver daaronder. Zeker niet op de heup; dan deel je je kont in tweeën. En de broek moet ruimte bieden voor de heup.

In een elastisch materiaal blijft je eigen vorm beter behouden dan in een broek die niet meegeeft, en waaarbij de broek bepaalt welk model je krijgt. Kwestie van een beetje rondsjippen dus wat voor model broek je het beste staat.