Waar kan ik een neopreen/scuba sweater of vest kopen?

Ik heb al het hele internet afgezocht, maar overal zijn ze uitverkocht of niet in mijn maat. Graag een zwarte.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (1)

Bij de Bijenkorf wordt van Diesel een donkerblauwe S-Joe Zip neopreen sweater met lichtblauwe botanische print verkocht. Alleen XS en XXXL zijn daar op dit moment van uitverkocht.

Bij Wellensmen in België hebben ze dezelfde sweater in het zwart, en die is in M en L verkrijgbaar.

Toegevoegd na 8 minuten:
Hier is een zwarte neopreen sweater die ook in maat XS te koop is: http://www.dedime.nl/2401-xm3d-cube-neopreen-trui-zwart-heren-jassen-p-20159.html
Amadea