Met welk middel kan ik mijn 100% polyester jas waterdicht maken?

7 jaar geleden
in: Mode
3.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat kan met waterdicht textielspay, deze middelen maken de jas waterafstotend, de druppels rollen dus van je jas af, bijvoorbeeld:
https://www.drogisterij.net/huishoudelijk/schoonmaakmiddel/textielbehandeling/harmisol-waterdicht-spray-8717278250113
Werkt prima, maar door de naden van de jas kan nog vocht komen, helemaal waterdicht lukt met geen enkel middel.
Pieterke
7 jaar geleden
Niet alle sprays zijn geschikt voor 100 polyester vandaar mijn vraag hier. Maar ik ga eens kijken op drogisterij net.

Antwoorden (1)

Je zou dit hier bv kunnen gebruiken,geeft goed resultaat:
WME - Impregneermiddel - Waterdicht Synthproof - Spray - 1 Liter
fremar
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt.