hoe kom ik aan het stof dat ook gebruikt wordt voor netpanty's?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
netpanty kopen... ik noem maar iets?

Antwoorden (1)

De enige manier om daar aan te komen is veel netpanty's verzamelen. Die stof wordt namelijk niet per meter gemaakt, maar de panty's worden aan één stuk gebreid op een rondbreimachine.
In (web)winkels waar ze gespecialiseerd zijn in pikante lingerie hebben ze nog wel eens hele body's van die stof , zodat je een iets groter lapje krijgt, maar veel stelt ook dat niet voor. En het is het zelfde procede.

Je zou in een fabriek kunnen vragen of ze een grote sleeve voor je zouden willen breien, maar in Nederland wordt dat soort kousen eigenlijk niet meer gemaakt. Eigenlijk vind je hier alleen nog breierijen van medische (steun)kousen, en dat is vast niet wat je zoekt. Je zou dan al snel je licht moeten opsteken in China ofzo, wat natuurlijk wel goedkoper is maar niet makkelijker.

Ik weet niet wat je - na twee vragen hierover - voor ogen hebt te máken van die stof, maar wellicht kunnen we een alternatief voor je bedenken. Want dit gaat gewoon ECHT niet lukken. Bovendien heb je dan een materiaal waar je echt niets mee kunt ; het laat zich niet vernaaien. Hooguit kun je er een lampenkap van maken door er wat hoepels in te steken, zoals we in de jaren 70 deden met rollen gebreide tricot.