Bestaan er clarks look a like?

Ik vind clarks erg mooi, maar zo duur. Zijn er schoenen die op clars lijken maar betaalbaar zijn?

Toegevoegd na 4 uur:
Het gaat over de clark desert boots.

7 jaar geleden
in: Mode
7.3K
Amadea
7 jaar geleden
Dus het gaat om herenschoenen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik op websites van "goedkopere" schoenenketens kijk, zie ik wel schoenen die erop lijken: Bristol:
https://www.bristol.nl/nld/d150500-37-42-low-bootee-f-taupe-42-10221292-19.html VanHaren:
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/actie/actie-premiumcollectie/00003001420841/Premium*Grijze*desert*boot*leer*.prod?econdaemcs2=&econdaemcs3=&imgFmt=&econdaemcs1=&econdaemcs0=&filter-targetGroup=fv_targetgroup_ladies&positionInList=16 Scapino:
https://www.scapino.nl/dames/schoenen/veterschoenen/dames-schoenen-veterschoenen-casual-schoenen-blue-box-taupe-011231064

Antwoorden (2)

Clarks heeft ontzettend veel schoenen in het assortiment, waaronder een aantal echte klassiekers die je inderdaad voor een paar tientjes overal kunt kopen. Met name de "brooks"- achtige gaatjesschoenen hoeven echt de wereld niet te kosten. Kijk bij winkels als de Schoenenreus of Van Haren. Het ligt er dus aan WELKE Clarks je bedoelt, maar als ik zo op de site rondneus, zie ik eigenlijk allemaal gewone normale schoenen waar niks bijzonders of herkenbaars aan zit.

Zoek je een specifiek model of soort, dan kun je daar wat preciezer op zoeken, maar zo te zien bestaat "de" Clarks niet, zoals "de" Doc Martens - waar overigens ook weer verschillende modellen in zijn.

Toegevoegd na 8 uur:
Na je toevoeging :

ja, ook desert boots zijn een "klassiek" standaard schoenmodel dat je in allerlei prijsklassen kunt krijgen. Op Internet vind je overigens niet per definitie de goedkoopste ; wqat goedkope schoenenwinkels aflopen en wellicht outlets, zal goedkopere resultaten opleveren. (Een website bijhouden kost namelijk OOK geld ;-)

Ze worden ook wel verkocht onder de naam "enkellaarzen" maar strikt gezien zijn het dat eigenlijk niet. De goedkoopste die ik ooit gezien heb kwamen meen ik van Primark, nog geen twee tientjes, maar dat is alweer een jaar ofzo terug.

Soms vind je via Twenga leuke aanbiedingen http://www.twenga.nl/clarks-desert-boots.html#b=1028&c=139588&tpl=0&r=36,70&u=r
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
syl282
7 jaar geleden
Hallo, het zou inderdaad handig geweest zijn als ik er bij had gezet welke. Het gaan op de : desert boots
Amadea
7 jaar geleden
Schoenenreus is failliet, bestaat niet meer.
Ja, die bestaan. Deze bijvoorbeeld heb je al voor de helft van de prijs die Clarks kosten: http://www.dobell.nl/zand-suede-desert-laars/
Amadea