ik krijg een duidelijke snor hoe scheer je het best op 14 jarige leeftijd?

Toegevoegd na 8 minuten:
maar het worden al bruine haren.
wat is het beste scheersysteem want ik heb nog niks :-(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
24.2K

Het beste antwoord

maak je huid nat,smeer er wat scheerschuim op.laat de kraan heet water stromen,en hou je scheermes eronder.scheer dan met de richting van je haren mee(dus niet tegen de richting)daarna afspoelen.gebruik zo nodig een verzorgende gezichtcrème voor daarna,maar is niet echt een noodzaak,gewoon lekker.

Toegevoegd na 17 uur:
scheermesje is toch t fijnste,maar dan wel een goede.gillete..niet de duurste(fusion)maar gewoon mach 3 ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Niet aankomen. Als je het weghaalt kan het zijn er dikkere haartjes terug komen. Daar zal je spijt van krijgen. Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Gewoon niet waar ik scheer om de week en is nog steeds het zelfde
Je zult er aan moeten geloven!

http://www.scherendeheren.net/allesoverscheren/tips/index.shtml

Voorzichtig hé?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elektrisch. Als de haartjes wat steviger worden, is scheren met een mesje (nat scheren) ook een optie. Het is dan wel wenselijk, dat je een vaste hand hebt. Anders wordt het zo bloederig.........
13 jaar geleden
Ga eens bij je vader kijken hoe hij het doet en vraag hem advies. Hij kan je prima laten zien hoe hij zich scheert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is er geen vader-figuur..
Nat maken eventueel wat schuim erop en dan van boven naar beneden scheren. En niet andersom namelijk. Dan groeien ze later niet zo mooi uit.
!.succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bevochtigt eerst je aangezicht met warm water, dit gebeurt automatisch wanneer je je haren wast,
dan doe je wat scheerschuim in de palm van je hand, wrijft
dit op je gezicht, Wacht een 3 - tal minuten, en je zult zien dit werkt het best....

Toegevoegd na 11 uur:
en dan ga je met je sChEeRmEsJe erover heen, deze manier werkt het vlotst en dit doet minst pijn, want de huid is voorbereid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus je hoeft niet te scheren
Als je gaat douchen dan wordt naar verloop van tijd je huid lekker glad. Zeep de te scheren plek in met scheerzeep. Trek de huid strak en ga vanaf de neus naar beneden met de haargroei mee. Op jonge leeftijd is dat meestal voldoende tot de volgende douche beurt.
Wanneer je je wat langer scheert worden de stop¨pels harder en beter zichtbaar. Dan ga je diep uitscheren.
Na de behandeling die je dan gedaan hebt zoals boven beschreven ga je met een nieuw mesje tegen de groeirichting van he haar in dus van de lip nar de neus.
Met gewone zeep kun je dan goed voelen of de stoppels niet meer voelbaar zijn. Door deze methode toe te passen kun je wat langer zonder scheren. Heb je belangrijke ontmoetingen bijvoorbeeld sollicitatie gesprek. Zorg dan dat je netjes geschoren bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat versta jij onder een duidelijke snor en ben je een jongen of een meisje..? Mijn zusje heeft namelijk donkere haartjes onder haar neus, en mijn moeder bleekt die soms. Niet scheren!
Maar als je een jongen bent is "je snor" scheren anders denk ik.. Dus dan inderdaad gaan kijken bij je vader enzo.