Zijn er site's die bikini's met lange mouwen verkopen?

Ik zoek al heel lang naar een bikini met lange mouwen, ik heb er een paar op aliexpress gezien maar ik weet niet of ik die site echt kan vertrouwen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

H&M verkoopt deze bikinitop met lange mouwen: http://www.hm.com/nl/product/01639:

Artikelomschrijving

Omschrijving

Een korte bikinitop met lange raglanmouwen. De top heeft een turtleneck en een zichtbare ritssluiting aan de voorkant en onder aan de mouwen.

Details

85% polyester, 15% elastaan. Machinewas 40˚

Art. nr. 98-3219

Kleur: Wit/palmen
Antoni
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet meer echt een bikini als het lange mouwen heeft :)

Verschillende merken hebben tops in de collectie met lange mouwen, en het is hip dus komen er steeds meer .

Kijk bij merken als billabong en o'neill. Zijn dan vaak bedoelt voor het surfen en van dun neopreen. Maar ook dat is trendy.

Ook seafolly heeft een mooie