Hoe zie ik er mooi uit?

Ik ben bijna jarig en wil er spetterend uitzien. Mijn vraag is: Hoe doe ik dit met een simpele kledingkast die iedereen kent en (bijna) zonder make-up te gebruiken? Wie heeft tips???

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (4)

Straal uit dat je blij bent met jezelf, Een blij en gelukkig mens in een oude trui ziet er mooier uit dan een chagrijnig iemand in een dure jurk.
Verder kun je natuurlijk kijken of je van iemand iets kunt lenene, misschien heeft je moeder of iemand anders nog en sjaaltje liggen dat perfect staat bij je outfit, en dan lijkt het al heel anders. Sieraden kunnen ook veel veranderen. Sjaaltjes en sieraden kun je ook met een beetje geluk goedkoop vinden bij de kringloper of andere tweedehands winkel . je hoeft niet alles te veranderen om er anders uit te zien
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwen jezelf met een uitgebreide douche met een lekkere scrub en een shampoo die jij lekker vind ruiken, maak je nagels netjes met een nagelvijltje of een nagelknippertje, smeer je na het douchen lekker in met bodylotion en trek schone kleren aan. dan voel ik me altijd geweldig en als je je geweldig voelt dan straal je dat ook uit!
8 jaar geleden
Wat je zou kunnen doen is een andere combinatie aantrekken , dus als je twee dingen altijd samen draagt, kies dan eens voor een TOTAAL andere combinatie, het zal je verbazen hoe anders het dan staat!

Een andere mogelijkheid is bij een vriendin of zus / nicht / je moeder in de kast te [mogen] kijken en daar iets uitvissen dat jou VEEL BETER staat dan de eigenaresse ;-);-)
Alweer is hier dan een mogelijkheid om een nieuwe combinatie te maken met iets uit je eigen kledingkast.

Nog iets anders is dat je een shirt zou kunnen verven! wat dacht je daarvan? Bij de drogist kun je verf kopen die je in de wasmachine kunt gebruiken [staat er allemaal op in de gebruiksaanwijzing] . Ik heb dat met een vriendin ook eens gedaan , een paar dingen bij elkaar in de wasmachine, ik durfde niet! zij had hier al ervaring mee en 't werkte als een tierelier; dus dat kun je proberen.

Wat dacht je van een goede kapper die je ook een beetje leuk opmaakt? hoeft geen kapitaal te kosten ,maar vraag liever wel eerst een prijsopgave.

Hoop dat je genoeg inspiratie hebt opgedaan. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niks gaat boven zelfverzekerdheid. Dat is het belangrijkste. Zolang jij de goed voelt in dat basic jurkje of die simpele jeans straal je dat ook uit.
Je hoeft niet veel make-up te gebruiken om er mooi uit te zien. Je kan de volgens jou mooiste punten aan jezelf met een beetje make-up laten uitkomen (op YouTube staan veel make-up tutorials voor bepaalde gezichtsvormen of oogvormen maar je kan mij ook altijd een bericht sturen als je wat tips wilt).
Basis kleding kan je vaak heel leuk maken met een paar accessoires. Het hoeven niet veel toeters en bellen te zijn maar simpele zilveren of gouden sieraden zijn vaak al heel mooi.