Wie weet waar je dit jack kan kopen?

Ben op zoek naar dit jasje voor mannen ze zijn nu in de mode voor vrouwen maar ook te koop voor mannen. maar kan het nergens vinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
st peppers?

Het beste antwoord

De H&M had een tijdje van dit soort jasjes, ook voor mannen.. Ik weet niet of die op dit moment nog in de collectie zitten, maar daar kan je het wel even proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien in een Beatles museum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer Bershka mannen afdeling daar heb ik die voor vrouwen gehaald ;)