Waar kan ik dit jasje kopen (zie afbeelding)?

Ik kwam dit jasje tegen op girlscene.nl maar op de daar gegeven site staan ze niet (meer). Iemand enig idee waar ik dit jasje wél kan kopen?

Ik weet dat er veel leren jassen op de markt zijn, maar ik ben echt op zoek naar dít jasje en dus géén alternatief.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien moet je deze afbeelding is plaatsen op 'The Hunt' app. Vind ik ook vaak precies de dingen die ik wil! Geen alternatieve.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zal het eens proberen, Bedankt!
Antoni
8 jaar geleden
Volgens het antwoord van Amadea is het jasje van Asos niet meer in de winkel te koop. Misschien vind je het nog wel tweedehands bij een kringloopwinkel of op een site als Marktplaats.nl.

Antwoorden (1)

Het is geen leer maar nep leer. Een zwarte imitatie leren jas van Asos die €60,- kostte. Omdat ze 'm open heeft hangen is het model niet goed te zien, maar deze lijken er heel veel op: http://www.leathercityhoorn.nl/leren-jassen/dames-jassen/imitatie-jas-zwart-schuin-rits en http://www.spartoo.nl/Only-FERRY-x1021292.php en http://mijnmodewereld.nl/only-onlferry-imitatieleren-jasje-zwart.html - omdat ze ook zo'n verticaal borstritsje hebben en in ongeveer dezelfde prijsklasse zitten. Het blijkt dat zo'n jasvorm 'biker' genoemd wordt.
Er zijn dus heel goede alternatieven te vinden voor het jasje dat jij vijf jaar geleden bij Asos had kunnen kopen, maar nu gewoon niet meer in de collectie zit. Exact dát jasje is niet meer verkrijgbaar.
Amadea