Waar kun je mooi vrouwenondergoed krijgen met een kruis dat niet van plastic is?

Hoi!

Graag zou ik mooi ondergoed aan willen schaffen. Op het moment draag ik vooral katoenen onderbroeken van de hema, omdat die lekker zitten en het ook gezond schijnt te zijn om geen kruis van polyester te dragen/minder kans op schimmelinfecties.
Nu zou ik graag wat chiquer/vrouwelijker ondergoed willen dat ook lekker zit. Liefst met een kruis van katoen of van een ander prettig materiaal.
Boxers vind ik niet prettig, strings ook niet zo.

Ik ben benieuwd of jullie een goede winkel voor mij weten! :-)

Budget: richtprijs van max 15 euro per stuk, als het heel mooi is mag het ook wel ietsje duurder zijn.

Alvast bedankt en groetjes!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga eens rondkijken bij een lingerie speciaalzaak, daar vind je veel mooi ondergoed met een katoenen kruisje, vraag eventueel advies en hulp. Laat ook je bh maat daar eens goed opmeten, veel vrouwen dragen de verkeerde bh maat, waardoor hun borsten niet goed tot hun recht komen. Naast de duurdere lingerie, vind je hier ook betaalbare lingerie. Laat je niets verkopen boven je budget, of wat niet naar je zin is. Zoek op internet op, waar je deze winkels in je woonomgeving vind.
Amadea
8 jaar geleden
Er vanuit gaan dat vraagsteller een vrouw is: http://ecotex.nl/contents/nl/d173_ondergoed_dames.html

Antwoorden (1)

Een goede winkel hiervoor is Hunkemoller. Ondergoed van katoen, vrouwelijk en heel betaalbaar. Ik haal de mijne hier altijd en altijd heel tevreden geweest. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, want Hunkemöller Lexis maakt concaaf wat convex is! https://nl.wikipedia.org/wiki/Hunkem%C3%B6ller