ja ga er zelf altijd naar toe,,(nou valt er bij mij gelukkig weinig te verknippen :P lol )
maar goed,,,,

Zoals in elk bedrijf,heb je mensen die hun vak verstaan en mensen die het wat minder verstaan,mensen die hun best doen en mensen die er de kantjes vanaf lopen,

Diezelfde personen die werkzaam zijn bij brainwash kappers,,hadden ook in een duurdere kapperszaak kunnen werken,al waren ze daar aangenomen

hoop je vraag naar bevrediging te hebben beantwoord

greetz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja! geweldige kappers
vaste lage prijs en je krijgt precies wat je wil

je kan zo zonder reserveren binnen lopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, heel goed!! Ze zijn zeer ervaren, vooral in knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt waar!?
Ja, goede ervaringen. Het is wel zo dat het bij de vestigingen in grote steden erg druk kan zijn. Ik vind het een nadeel dat de muziek soms erg hard staat; maar als je daar geen problemen mee hebt is het een prima kapper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zaak in Delft die is erg goed.
Daar weet ik zeker dat je daar goed behandeld wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brainwash in Zwolle.
Goeie kappers, lage prijzen, geen afspraak nodig ... maar vaak heel druk. (ga doordeweeks.. als kan tijdens werktijd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook hier geen problemen mee, ben 2 keer geweest. De 2e keer wel wat lang moeten wachten, maar genoeg tijdschriften ;)