Wat voor make-up kan je niet dragen in de zon?

Vanwege het ontstaan van pigmentvlekken bijvoorbeeld. En hoe zit dit bij deodorant?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Alle cosmetica die je op je huid aanbrengt, parfum en deo kunnen allemaal verkleuring van de huid veroorzaken als je ermee gaat zonnen.. Als je toch wat make-up wil, beperk je dan tot waterproof mascara en lippenstift met UV filter.. En helaas krijg je van deo echt lelijke vlekken, heb ik zelf ondervonden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deo is over het algemeen geen probleem. Wat make-up betreft zou ik zeggen draag zo weinig mogelijk en vooral geen porien afsluitende creme's en poeders. Doe je dit om puistjes te maskeren bedenk dan dat de zon ook goed is tegen puistjes. Doe je het voor een kleurtje/rood blosje... ook dit doet de zon voor je!!!

Gebruik echter WEL zonnebrandcreme!!!