hoi, ik ben op zoek naar een 5-delige vriendschapsketting. wij zagen er een op internet van toad. Kan je die nog ergens verkrijgen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (2)

Het zijn Mario Mushroom Necklaces in vijf verschillende kleuren. Bij E-bay zijn ze nog te bestellen: http://www.benl.ebay.be/itm/Mario-Mushroom-Necklace-Super-Mario-Brothers-Nintendo-Gaming-Jewellery-Geek-/251962739476?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item3aaa264b14
Amadea
8 jaar geleden
Of ze die ketting precies hebben weet ik niet, maar bij de Claire's heb ik zelf al eens een meerdelige vriendschapskettingen-set gekocht, dus zekere even de moeite waard om daar langs te gaan en rond te snuffelen!