Ik heb door aanmelding van nieuwsbrief 10 euro korting gekregen kan ik die ook gebruiken in fysieke winkel?

Toegevoegd na 17 minuten:
Winkel : scapino

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (2)

Dat kan, maar dat ligt aan de voorwaarden. Vaak staat dit wel vermeld, en anders moet je even bellen naar de winkel in kwestie.

Toegevoegd na 47 seconden:
Je vertelt niet over welk nieuwsbrief en winkel het gaat, dus een duidelijker antwoord is niet te geven.
8 jaar geleden
Nee. Er staat een *sterretje bij, met de toelichting dat die €10 korting alleen geldt bij een minimale besteding van € 50,-. En als je vervolgens doorlinkt naar de actievoorwaarden, dan staat daar onder andere:

- De korting is alleen online te besteden bij een minimale besteding van €50;
- De korting is niet te verzilveren in de winkels;
- De korting is tot 1 maand na uitgifte te besteden op www.scapino.nl;
- De €10 korting kun je combineren met andere acties, aanbiedingen en op eerder geplaatste (klant)bestellingen;
- De korting kan niet worden ingewisseld tegen contant geld.

Dus je hebt alleen wat aan die korting wanneer je binnen een maand voor minstens vijftig euro iets koopt op de website van Scapino.
Amadea