Wat kan ik het beste dragen onder een strakke jurk?

Onder strakke jurkjes zie je vaak alles zitten. Graag zou ik mijn buik en lovehandles glad gestreken willen hebben. Wat kan ik dan het beste als ondergoed dragen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (2)

Een figuur corrigerende body.
Als je daar tegen kunt. Persoonlijk zou ik liever een los vallende jurk dragen, die lekker zit en waar ik me vrij in voel. Dan loop ik op een feest meer te stralen dan wanneer mijn lijf wordt afgekneld in veel te strak zittende elastieken.
Amadea
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
+ van mij.
Ik zou dan kiezen voor een corrigerende onderjurk, behalve als je jurkje zwart is, zou ik dan kiezen voor huidskleur, dit voorkomt doorschijnen bij andere kleuren bovenkleding en als het mogelijk is een naadloos corrigerend onderjurkje, zodat je geen naden ziet zitten van het onderjurkje op het gewone jurkje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
+ van mij. mooi toegevoegd.