Waarom is er weinig linnen kleding te vinden?

Persoonlijk vind ik het heerlijk zitten,maar het is blijkbaar niet populair.Wat zou de reden kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Het kreukt te erg en het is niet bepaald goedkoop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat is de enige reden. Wie koopt er nu een reteduur pak dat er na 5 minuten al uitziet alsof je het onderuit de zak van Max hebt getrokken ?? Bijna niemand dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien,Marleen moet je de jonge lezertjes even uitleggen wie Max was?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje, dan moet ik wel diep graven.....was dat niet Max Tailleur ?? In elk geval noemen we het ding hier nog stééds de zak van Max.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gansz genau!
Het kreukt erg en het is moeilijk te strijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is vreselijk om te strijken en dan trek je het aan en denk je....ach dat had ik niet hoeven strijken want het is alweer helemaal gekreukt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is wel goed te koop hoor...je moet alleen je adresje weten..is het voor een man of een vrouw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor mannen weet ik niet zo snel een adresje maar voor dames is er completo bv ,, ik zal even zoeken want ik kan niet zo gauw op de naam komen van de andere winkels..kom ik op terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boná parte en...komt meer hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tommy hilfigher heeft ook diverse linnen kledinstukken..ja ik weet niet welke smaak je hebt natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb je nog hebbes& noggus en natuurlijk trix en rees
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) blijft t komen??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha...zit er iets van je smaak bij dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cindy,dat zou ik ook wel willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
genoeg keuze denk ik ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het meeste wel ben ik bang.
ik weet wel dat esprit ook linnen kleding verkoopt voor mannen, gaastra ook wel maar niet echt veel, dan heb je nog hans ubbing ( wel prijzig)
Qua prijs valt linnen best mee, maar ik vind persoonlijk dat het zo ontzettend snel verkleurt met wassen.
Sneller als bijvoorbeeld gewoon katoen.
Als ik al iets van linnen koop dat is het of zwart of wit.
Zwart kan ik namelijk nog een verfbadje geven omdat ik vaak nog wel zwarte kleding swinters een opfrisverfje geef.

De kreukels vind ik niet erg, dat vind ik juist altijd wel passen. Het zit verder prettig dat zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat hoort echt bij linnen zo zie je juist ook dat het een echt natuurproduct is... heeft gewoon zijn charme
Ben jij een meisje of een jongentje? Bij de Miss Etam hangen de rekken vol met linnen damesbroeken. Mocht je een jongentje zijn, dan kan ik je van harte adviseren om naar de Elf Fantasy Fair te gaan (24/25 april, Kasteel de Haar) Daar barst het van de mooie linnen hemden voor stoere mannen.