Heel simpel! Je kijkt bij de maattabel van de damesschoenen, heb je bv maat 39, dan staat er altijd achter hoeveel cm je voet dan lang moet zijn. Die cm vergelijk je dan in de herenschoenmaten. Je kijkt dus niet meer dan de schoenmaat maar naar de grootte van je voet. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt inderdaad meten, doe dit wel bij een echte schoenenwinkel en niet thuis met een liniaal