Is er een site waar ik voor onder de 10 euro een shirt kan bedrukken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

Een T-shirt laten MAKEN onder de tien euro gaat makkelijk ; die worden tenslotte in lagelonenlanden in elkaar gezet voor salarissen waar wij nog geen teen voor uit bed steken ; tussen de 2 en 6 euro per dag. En ook daarbuiten worden de kosten zo gigantisch gedrukt, dat je onder de 5 euro al een T-shirt kunt kopen.

Bedrukken - met een persoonlijke opdruk, dus niet kant&klaar in het buitenland bedrukt - is echter ene ander verhaal ; dat gebeurt hier ter plekke. Waar de salarissen meer dan een tikje hoger liggen, de kosten voor productie een tikje hoger zijn, de belastingen moeten worden afgedragen, affijn, waar je onder een tientje bij wijze van spreken nog geen zakdoek kunt zomen.

De goedkoopste zaak die ik heb kunnen vinden die ook daadwerkelijk begint bij 1 stuk, gaat uit van T-shirts (standaard dunne kwaliteit, basismodel) van 4,50 per shirt - waarvan je je mag afvragen of dat faire handel is, maar dat terzijde. Zodra daar echter een plaatje op moet, zit je net effe boven de tien euro. Dat kan echter acceptabel zijn. Ze zitten echter wel in Belgie ; dat kan het vanwege de verzendkosten wellicht minder interessant maken.

De enige manier om het eventueel goedkoper te doen is zelf een goedkoop (licht !) T-shirt aanschaffen, een plaatje printen op transferpapier en zelf opstrijken. Succes niet gegarandeerd en kosten ook al snel rond de tien euro als het niet in 1 keer lukt.

En bedenk nog het volgende voor zelfbedrukte shirts : je mag niet zomaar plaatjes uploaden waarvan je zelf het copyright niet hebt. Een leuk t-shirt van je favoriete artiest, logo of tekst van een ander is dus niet zondermeer toegestaan !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1 shirt latrn drukken voor onder de 10 euro zal bijna onmogelijk zijn.

Bij grotere aantallen zijn er meerdere aanbiedingen.

O.a. vistaprint doet dit.

Tip bij vistaprint; rond de bestelling niet helemaal af, maar wacht een paar dagen. Krijg je allemaal mailtjes om je over te halen om te kopen, met aanbiedingen. . Zoals geen verzendkosten.