Kan je ergens lange leren laarzen kopen die extra smal zijn aan de bovenkant?

Ik ben op zoek geweest naar laarzen,veel gepast maar ik hou teveel ruimte over,geen gezicht!
Ik heb zelfs laarzen aan gehad die een stuk afzakte,dus ik zoek laarzen die smaller vallen.
Ik bent echt al een tijdje aan het zoeken,misschien weet iemand welke winkel,bestellen mag ook.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Amadea
9 jaar geleden
Ja, je moet dan zoeken op stretch-laarzen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Strechlaarzen?
Zitten die wel strak dan,en heb je dan ook wel leren laarzen,nou ja ik kijk wel ff of ik wat vind.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij durlinger heb ik ze regelmatig gezien. Ze worden aangegeven met een label waar op staat extra small.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh ze bestaan dus wel!
Bedankt daphne,kan ik ook nog daar kijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat probleem ook, waar ik ze nog wel eens tegenkom is bij van Haren. Dus als je ook geen rijk gevulde knip hebt, dan is het een optie daar eens te gaan kijken.

Antwoorden (1)

Wat jij zoekt zijn laarzen met een smalle schacht. Google er eens op en je zult zien dat er best wat aanbieders zijn. Duoboots bijvoorbeeld, verkoopt laarzen voor mensen met smalle kuiten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je hoeft je dus niet te beperken tot stretchlaarzen. Je kunt lederen laarzen kopen voor mensen zoals jij met smalle kuiten.